יום שבת, 19 באפריל 2014

מעצבת פנים לשדרוג הדירה



אם יש לכם דירה ישנה שאתם רוצים למכור, או אם קניתם דירה ישנה שצריכה מקצה שיפורים, קחו לכם מעצבת פנים ותתחילו לשדרג את הדירה. העיצוב החדש יעלה את הערך שלה, והעלויות לא גבוהות מאוד.
קריטריון שמשפיע במידה רבה על בחירה של דירה הוא המראה והעיצוב שלה, וככל שהיא יפה יותר ונראית יוקרתית יותר, ככה השווי שלה עולה. על כן, במידה ואתם רוצים למכור את הדירה הישנה שלכם, שווה לכם להשקיע כסף בשיפוץ ועיצוב מחדש, כדי שתוכלו להעלות את המחיר אותו אתם דורשים בעבורה. אם אתם הקונים, ומצאתם דירה ישנה במחיר נמוך, תוכלו לשדרג אותה ולהעלות את רמת איכות המגורים שלכם בעזרת מעצבת פנים מקצועית.
http://www.irisdishon.co.il

האם זה משתלם?
עלויות של עיצוב פנים ושיפוצים של דירה ישנה יכולים להסתכם בכמה אלפי שקלים, ואף להגיע לעשרות אלפי שקלים. בהרבה מקרים זה יכול להיות משתלם במיוחד. כשאתם שוקלים לקנות דירה ישנה, בדקו מה יהיו סך כל ההוצאות שלכם על רכישת הדירה, כולל השיפוצים, ובדקו מה יהיה הערך שלה לאחר שהעבודות יסתיימו. אם אתם רוצים למכור את הדירה הישנה שלכם, השקעה בשיפוץ שלה יכול להגדיל משמעותית את שווי הדירה, כך שהמחיר שתקבלו עליה בעת המכירה לא רק יכסה את עלויות השיפוצים אלא גם יניב לכם רווח יפה.
איך עושים את זה?
כדי שתוכלו להרוויח משיפוץ של הדירה, בין אם אתם הקונים ובין אם אתם המוכרים, אתם צריכים מעצבת פנים מקצועית שתעזור לכם בתכנון וגם תוכל לקשר אתכם לבעלי המקצוע שיכולים לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. כדי לתכנן את העיצוב ביתר קלות, נסו לשאוב השראה מדירות אחרות, חדשות או כאלה שעברו שיפוץ. תוכלו לבחון עיצוב פנים בהרצליה של פרויקטים חדשים יוקרתיים ולקחת את המאפיינים הבולטים ולשלב אותם בעיצוב הדירה שלכם. כיום, העיצוב הבולט הוא העיצוב המודרני, שיש בו מידה רבה של מינימליזם.
במידה ואתם מוכרים דירה באזור שבו שוק הנדלן הוא תחרותי מאוד, יש לתכנן הכל ביתר תשומת לב ותוך ניסיון להציע לקונים הפוטנציאליים משהו מיוחד שקשה למצוא. לדוגמא, עיצוב פנים בתל אביב צריך להיעשות באופן כזה שיצדיק את המחיר שאתם דורשים עבור הדירה. הרבה אנשים חווים התלבטות קשה כשהם בודקים דירות למכירה בתל אביב, מכיוון שהמחירים גבוהים במיוחד, אך אם העיצוב של הדירה שלכם יציע להם משהו אחר, טוב יותר, סביר להניח שהם יקפצו על המציאה.
לסיכום, חשוב לומר שעלויות שיפוץ של דירה ישנה משתנות בהתאם לסוג העבודות שמתכננים לעשות, לאיכות העבודה ולאיכות החומרים שאיתם מבצעים את העבודות. אך בכל מקרה מדובר בהשקעה שכדאי לעשות אם רוצים למכור דירה ולעשות רווח גדול או אם קונים דירה ישנה במחיר נמוך ומעוניינים להפוך אותה למקום שנעים לחיות בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה